Βράβευση επιφανών Ελλήνων για το κοινωνικό τους έργο / Verleihung herausragender Griechen für ihr soziales Engagement

Το Σάββατο 02.07.2022 στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία η έναρξη του κύκλου βραβεύσεων επιφανών Ελλήνων που διακρίθηκαν για το κοινωνικό τους έργο στο Βερολίνο από την ελληνική κοινότητα. Οι τιμώμενοι γιατροί, κ. Κωνσταντίνος Γκάγκας και κ. Αθανάσιος Βαρέλας, η κ. Ελισσάβετ Εγγλέζου και οι συγγενείς του εκλιπόντος Γεωργίου Μπατίκα έλαβαν τιμητική πλακέτα από τον πρόεδρο της κοινότητας, κ. Παναγιώτη Ματλή.

Am Samstag, den 02.07.2022, wurde der Auftakt der Verleihungsreihe für herausragende Griechen, die für ihr soziales Engagement in Berlin von der Hellenischen Gemeinde ausgezeichnet wurden, von einem vollen Erfolg gekrönt. Die geehrten Ärzte, Herr Konstantinos Gagas und Herr Athanasios Varelas, Frau Elissavet Englesou und die Angehörigen des verstorbenen Georgios Batikas erhielten vom Präsidenten der Gemeinde, Herrn Panagiotis Matlis, eine Ehrenplakette.