Συνάντηση του Προέδρου της Ελληνικής Κοινότητας με την Πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας/ Treffen des Präsidenten der Hellenischen Gemeinde zu Berlin e.V. mit der Botschafterin der Republik Zypern

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Βερολίνου κ. Παναγιώτης Ματλής, επισκέφτηκε στις 19 Αυγούστου 2022 την Πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Γερμανία, κ. Μαρία Παπακυριακού και συζήτησε μαζί της τα θέματα που απασχολούν την Ελληνική Παροικία στο Βερολίνο και την ευχαρίστησε για τη διαχρονική στήριξη και συνεργασία.

Der Präsident der Hellenischen Gemeinde zu Berlin, Herr Panagiotis Matlis, besuchte am 19 August 2022 die Botschafterin der Republik Zypern in der Bundesrepublik Deutschland, Frau Maria Papakyriakou und besprach mit ihr verschiedene Themen der Hellenischen Gemeinde zu Berlin und bedankte sich für die langjährige Unterstützung und Zusammenarbeit.