Τα τελευταία χρόνια η ελληνική κοινότητα Βερολίνου έχει γίνει ο χώρος πολιτικής ζύμωσης με Παρουσία κατά καιρούς, όλων των γερμανικών κομμάτων του δημοκρατικού τόξου (SPD, FDP, CDU, Bündnis 90/Die Grünen, DIE LINKE) που εκπροσωπούνται στο κοινοβούλιο του Βερολίνου.

Αφού στους χώρους της πραγματοποιούνται πολιτικές και άλλες εκδηλώσεις τον παραπάνω κομμάτων και κοινωνικών ομάδων σε επίπεδο Bezirkspolitik, Landespolitik und der Bundespolitik.

Πράγμα που έχει καθιερώσει το κοινότητα σαν σημαντικό παράγοντα και σημείο αναφοράς στα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα του Βερολίνου.

Φωτογραφίες από την χθεσινή εκδήλωση του κόμματος Die Linke με θέμα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του Βερολίνου.

In den letzten Jahren hat sich die griechische Gemeinde in Berlin zu einem politischen Nährboden entwickelt, in dem zeitweise alle deutschen Parteien des demokratischen Bogens (SPD, FDP, CDU, Bündnis 90/Die Grünen, DIE LINKE) im Berliner Parlament vertreten sind. Denn in den Räumlichkeiten finden politische und andere Veranstaltungen der genannten Parteien und gesellschaftlichen Gruppen auf der Ebene der Bezirkspolitik, Landespolitik und der Bundespolitik statt. Damit hat sich die Gemeinde als ein wichtiger Akteur und Bezugspunkt im politischen und gesellschaftlichen Leben Berlins etabliert. Fotos von der gestrigen Veranstaltung der Partei Die Linke in den öffentlichen Verkehrsmitteln Berlins.