Tο κάλεσμα για τα ελληνικά στα σχολεία.

Αγαπητοί φίλοι της Ελληνικής Κοινότητας του Βερολίνου!
Η Ελληνική Κοινότητα καταβάλει προσπάθειες για την ένταξη της ελληνικής γλώσσας ως μάθημα σε κάποια σχολεία του Βερολίνου. Για να καταστεί εφικτό αυτό, θα πρέπει να συγκεντρωθεί αξιόλογος αριθμός ελληνόφωνων μαθητών και μαθητριών σε κοντινή απόσταση. Για τους σκοπούς αυτούς παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την ηλικία, το σχολείο και το δημοτικό διαμέρισμα του σχολείου (Bezirk) των παιδιών σας. Στοιχεία όπως το όνομα, η τάξη ή το φύλο των παιδιών δεν είναι απαραίτητα.
Μπορείτε να αποστείλετε τα στοιχεία στο info@gr-gemeinde.de ή μέσω μηνύματος στο Facebook (Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου – Hellenische Gemeinde zu Berlin e. V. )
Ευχαριστούμε! /

Liebe Freunde der Hellenischen Gemeinde Berlin!
Um Griechisch als Erstsprachenunterricht an Berliner Schulen zu etablieren, sammelt die Hellenische Gemeinde Informationen zur Anzahl der griechischsprachiger Schülerinnen und Schüler. Notwendig ist dafür, eine geeignete Anzahl an Schülerinnen und Schülern innerhalb der Berliner Stadtteile zu finden. Senden Sie uns dafür gern das Alter ihres Kindes, den Schulnamen und den Bezirk der Schule zu, sodass für den Unterricht geeignete Schulen gefunden werden können. Name, Geschlecht und Klasse des Kindes sind nicht notwendig.
Senden Sie uns die Informationen per E-Mail auf info@gr-gemeinde.de oder per Nachricht bei Facebook zu (Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου – Hellenische Gemeinde zu Berlin e. V. ).
Vielen Dank für die Unterstützung!

Bookmark the permalink.

Comments are closed.