XENOS

Μια πολυμεσική έκθεση που εξετάζει το “ξένο”.
Οκτώ Έλληνες καλλιτέχνες με έδρα το Βερολίνο και μια ακόμι με έδρα το Λονδίνο, εξερευνούν τα θέματα της αναπηρίας, της αστεγίας , της μετανάστευσης, της γλώσσας, του ανοίκειου και της αποαστικοποίησης μέσα από ηχητικές εγκαταστάσεις, περφόρμανς, γλυπτική, τοιχογραφίες, ζωγραφική και φωτογραφία.
Το XENOS είναι μια ελληνική λέξη που μεταφράζεται στα αγγλικά ως “stranger”, αλλά η σημασία της επεκτείνεται για να εκφράσει την ετερότητα, το να είσαι ξένος, την απόκλιση από την κανονικότητα – όπως και αν μπορεί κανείς να ορίσει την κανονικότητα, την απόκλιση από το συνηθισμένο.
Το Xenos δεν είναι απλώς μια έκθεση- είναι ένα ενδοσκοπικό ταξίδι που σας προτρέπει να αναλογιστείτε τις δικές σας εμπειρίες. Ελάτε μαζί μας καθώς εξερευνούμε συλλογικά τα νήματα που μας συνδέουν με τον ευρύτερο κοινωνικό καμβά. Αγκαλιάστε μαζί μας τη βαρύτητα αυτών των θεμάτων, καθώς γιορτάζουμε τον πλούτο και την ποικιλομορφία που βρίσκεται μέσα στο παγκόσμιο μωσαϊκό της ξενότητας.
Ημερομηνίες:
2 Φεβρουαρίου 18:00 – 23:00
3 Φεβρουαρίου 12:00 – 22:00 Η Performance ξεκινά στις 21:00
4-6 Φεβρουαρίου 10:00 – 21:00
Τοποθεσία:
@alte_muenze , Molkenmarkt 2, 10179 Berlin, Germany
Καλλιτέχνες:
@leandros.marios
@the.krank
@anna_phaenarete_lioka
@__aurora @katherine__miz @pappas.yiannis @filiptakis @dalmin
Με τη στήριξη:
Hellenische Gemeinde zu Berlin
Café-Restaurant Aprikosenbaum
Taxi Tolis Igoumenitsa Weniger anzeigen /

Eine Multimedia-Ausstellung, die sich mit dem “Fremden” beschäftigt.
Acht in Berlin lebende griechische Künstler und eine in London lebende Künstlerin setzen sich mit Themen wie Behinderung, Asterismus, Migration, Sprache, Anonymität und Enturbanisierung in Form von Klanginstallationen, Performances, Skulpturen, Wandmalereien, Malerei und Fotografie auseinander.
XENOS ist ein griechisches Wort, das ins Englische mit “Fremder” übersetzt wird, aber seine Bedeutung erstreckt sich auch auf das Anderssein, das Fremdsein, die Abweichung von der Normalität – wie auch immer man Normalität, Abweichung vom Gewöhnlichen definieren mag.
Xenos ist nicht nur eine Ausstellung, sondern eine introspektive Reise, die Sie dazu anregt, über Ihre eigenen Erfahrungen nachzudenken. Begleiten Sie uns, wenn wir gemeinsam die Fäden erforschen, die uns mit dem größeren gesellschaftlichen Ganzen verbinden. Lassen Sie sich mit uns auf die Schwere dieser Themen ein, während wir den Reichtum und die Vielfalt des globalen Mosaiks der Fremdheit feiern.
📆 Termine:

Februar 18:00 – 23:00

Februar 12:00 – 22:00 Uhr, Aufführungsbeginn: 18:00 Uhr

4.-6. Februar 10:00 – 21:00
📌 Ort:
Alte Münze, Molkenmarkt 2, 10179 Berlin
Kuratoren: Xώma Collective

Künstler:

@leandros.marios
@the.krank
@anna_phaenarete_lioka
@__aurora @katherine__miz @pappas.yiannis @filiptakis @dalmin