Ενα μουσικό ταξίδι με πιάνο !

Ενα μουσικό ταξίδι με πιάνο που θα σας συγκινήσει! 🎹 Η Ελληνική Κοινότητα Βερολίνου έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει σε ένα μοναδικό κονσέρτο πιάνου, την Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου.
Στο πιάνο και στις συνθέσεις, η ταλαντούχα Μαριέττα Θεοτικού θα μας ταξιδέψει με τη μουσική της για μια αξέχαστη βραδιά.
📍 Χώρος: Bürgersaal, Rathaus Zehlendorf, Teltower Damm 18, 14169 Berlin
🕕 Ώρα: Πόρτες ανοίγουν στις 17:30, έναρξη κονσέρτου στις 18:00
🎟️ Είσοδος: Ελεύθερη
Μην χάσετε αυτή την υπέροχη ευκαιρία να απολαύσετε μια βραδιά γεμάτη με μουσική και πολιτισμό, με τη στήριξη της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Βερολίνο.

Eine musikalische Reise mit dem Klavier, die Sie bewegen wird! 🎹 Die Hellenische Gemeinde zu Berlin freut sich, Sie am Mittwoch, den 28. Februar zu einem einzigartigen Klavierkonzert einzuladen.
Am Klavier und in den Kompositionen wird uns die talentierte Marietta Theotikou mit ihrer Musik auf eine Reise mitnehmen und uns einen unvergesslichen Abend bereiten.
📍 Veranstaltungsort: Bürgersaal, Rathaus Zehlendorf, Teltower Damm 18, 14169 Berlin
🕕 Zeit: Einlass ab 17:30 Uhr, Konzertbeginn um 18:00 Uhr
🎟️ Eintritt: frei
Verpassen Sie nicht diese wunderbare Gelegenheit, einen Abend voller Musik und Kultur zu genießen, unterstützt von der Griechischen Botschaft in Berlin.

Bookmark the permalink.

Comments are closed.